Ақмола облысы білім басқармасының                    Аршалы ауданы бойынша білім                                бөлімнің жанындағы Аршалы кентінің      «Солнышко» бөбекжайы мемлекеттік                   Коммуналдық қазыналық кәсіпорны        
 Государственное коммунальное казенное предприятие         «Ясли -  сад «Солнышко» поселка Аршалы при отделе образования по Аршалынскому району управления образования Акмолинской области   

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

УАҚЫТША БОС ЛАУАЗЫМҒА ОРНАЛАСУҒА КОНКУРС

25.05.2023

Ақмола облысы Аршалы ауданы білім басқармасының жанындағы "Солнышко "балабақшасы" МКҚК хабарлайды
Ақмола облысы, Аршалы ауданы, Аршалы ауылы мекемесінің мекенжайы бойынша тәрбиешінің бос лауазымына орналасуға конкурс
, көше.

Республика, 23
detsad1arshaly@mail.ru, тел: 87164440009


Балабақша тәрбиешісінің лауазымдық нұсқаулығы

Қызметтік міндеттері.
Ол балалардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етеді, оларды тәрбиелеу мен оқытуда медициналық технологияларды қолданады.
Педагогикалық процесс халыққа білім берудің мемлекеттік стандартының талаптарына, мектепке дейінгі тәрбие мен жас тобын оқытудың үлгілік оқу жоспарына сәйкес ұйымдастырылған тәрбие іс-шараларының кестесіне сәйкес жүзеге асырылады.
Режимдік сәттерді ұйымдастырады және өткізеді (таңертеңгі қабылдау, таңертеңгілік гимнастика, күндізгі тамақтану, балалардың іс-әрекетін (ойын, шығармашылық, танымдық, қозғалыс, визуализация, еңбек, эксперименттік, жеке және басқалар), серуендеуді, күндізгі ұйқыны, жеке жұмысты, сауықтыру іс-шараларын, пәндік-дамытушы ортаны) басқарады.
Балалармен жұмыс істеуге жеке-бағдарланған тәсілді жүзеге асырады.
Дамуында ауытқулары бар балаларға түзету қызметі саласындағы мамандарға көмек көрсетеді, мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, оқу-әдістемелік әдебиеттерді зерделеудің үлгілік оқу бағдарламасы негізінде және топ балаларының жеке білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлайды.
Қол жеткізілген нәтижелерді талдау негізінде оқу-тәрбие іс-шаралары жобаланады.
Білім беру ортасында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды әлеуметтендіру мектепке түсу үшін тең бастапқы мүмкіндіктерді қамтамасыз ету үшін жүзеге асырылады.
Мамандардың ұсынымдарын ескере отырып, ол ерекше білім беру қажеттіліктері бар әрбір бала үшін жеке перспективаны қарастырады.
Мектепке дейінгі ұйымда өткізілетін іс-шаралар (консультациялар, педагогикалық және әдістемелік консультациялар, конкурстар және т.б.) тартылады.
Отандық және шетелдік тәжірибені зерделеу негізінде озық тәжірибені зерделеу, жалпылау, тарату және енгізумен айналысады.
Мектеп ата-аналарға мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу және тәрбиелеу мәселелері бойынша кеңес береді.
Білуі керек:
* Қазақстан Республикасының Конституциясын, "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" Қазақстан Республикасының заңдарын және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілерін;
* міндетті білім берудің мемлекеттік стандарты;
* мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік бағдарламасының мазмұны мен құрылымы;
* педагогикалық этика нормалары;
* Психология және педагогика, алғашқы медициналық-санитарлық көмек ережелері, еңбекті қорғау және қауіпсіздік ережелері, санитарлық ережелер;
* мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды ұйымдастыру жөніндегі нормативтік-құқықтық құжаттар;
• еңбек заңнамасының негіздері, ішкі еңбек тәртібі, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өрттен қорғау ережелері, санитарлық ережелер мен нормалар.
Біліктілік талаптары:
* жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі немесе техникалық және кәсіптік педагогикалық білім не жоғары және (немесе) жоғары және (немесе) жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі және (немесе) техникалық және кәсіптік педагогикалық білім не "мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту" бағыты бойынша педагогикалық қайта даярлау талап етілмейді;
* және (немесе) біліктілігі жоғары деңгейдегі мектепке дейінгі ұйымның түрі меншік иесі ретінде жұмыс тәжірибесі: оқытушы-модератор және педагог-сарапшы үшін кемінде 2 жыл, оқытушы-зерттеуші үшін кемінде 3 жыл, шебер-оқытушы үшін 5 жыл;
* және (немесе) біліктілігінің орташа деңгейі бар мектепке дейінгі ұйым педагогының жұмыс өтілі: педагог-модератор үшін кемінде 2 жыл; оқытушы-сарапшы үшін – кемінде 3 жыл, оқытушы-зерттеуші үшін – кемінде 4 жыл.

Кәсіби құзыреттерді айқындай отырып, біліктілік талаптары:
1) педагог:
* мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту әдістемесін білу;
* жас ерекшеліктерін ескере отырып, тәрбие мен оқытудың бөлек тәсілін іске асыру;
* перспективалық жоспар мен циклограмманы әзірлеу;
* оқушылардың міндетті білім берудің мемлекеттік стандартында көзделген деңгейден төмен емес білім, білік және дағды алуын қамтамасыз ету;
* ата-аналармен немесе оларды алмастыратын адамдармен байланыс орнатыңыз;
* әдістемелік жұмысқа қатысу;
* балалардың, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың дамуын диагностикалау;
* білім беру ұйымдары деңгейіндегі іс-шараларға қатысу;
* кәсіби және Педагогикалық диалог дағдыларын меңгеру, цифрлық білім беру ресурстарын қолдану;

2) оқытушы-модератор:
* "оқытушы" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға сай болуы тиіс;
* міндетті білім берудің мемлекеттік стандартында көзделген балалардың білімін, білімін, дағдыларын қамтамасыз ету;
* мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту әдістерін білу және жас ерекшеліктерін ескере отырып, тәрбиелеу мен оқытудың бөлек тәсілін іске асыру;
* перспективалық жоспар мен циклограмманы әзірлеу;
* инновациялық әдістер мен технологияларды қолдану;
Аудандық, әдістемелік бірлестіктердің, семинарлардың, конференциялардың қызметіне қатысу;
* өзінің кәсіби дағдыларын жетілдіру;
* білім беру ұйымы деңгейінде жұмыс тәжірибесін жинақтау, білім беру ұйымы деңгейінде конкурстарға, жарыстарға қатысу;

3) оқытушы-сарапшы:
* оқытушы-модераторға қойылатын жалпы талаптарға сай болу;
* оқушылардың міндетті білім берудің мемлекеттік стандартында көзделген білім, білік және дағдыларды алуын қамтамасыз ету;
* перспективалық жоспар мен циклограмманы әзірлеу;
* балаларды, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды диагностикалау механизмін білу;
* балалардың зерттеу дағдыларын дамыту;
* балалардың аудандық, қалалық, конкурстарға қатысуы;
Әдістемелік бірлестіктердің, семинарлардың, конференциялардың қызметіне қатысу;
* өзінің кәсіби дағдыларын жетілдіру;
* ұйымдастырылған оқу іс-әрекетін талдау дағдыларын пайдалану;
* тәлімгерлікті жүзеге асыру және кәсіби дамудың басымдықтарын айқындау: білім беру ұйымы деңгейінде, аудандық/қалалық деңгейде, өз әріптестерінде, аудандық/қалалық деңгейде конкурстарға, олимпиадаларға қатысушылардың қатысуы;
4) оқытушы-зерттеуші:

* "оқытушы-сарапшы"біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға сай болуы тиіс;
Аудандық, қалалық әдістемелік бірлестіктердің, семинарлардың, конференциялардың қызметіне қатысу;
* балалардың зерттеу дағдыларын дамыту;
* балалардың қалалық және облыстық конкурстарға қатысуы;
* тәлімгерлікпен айналысу;
* көпшілік алдында сөйлеу және аудиториямен өзара әрекеттесу дағдыларын қолданыңыз;
* мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу мен оқытудың заманауи әдістерін қолдану;
* аудандық, қалалық деңгейде мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту бойынша әдістемелік әзірлемелердің болуы;
* Сабақтарды зерделеу және бағалау бойынша іскерліктерді білу, оқушылардың зерттеу іскерліктерін дамытуды қамтамасыз ету, аудан, қала деңгейінде педагогикалық қоғамдастықта тәлімгерлікті дамыту және іске асыру стратегияларын айқындау, облыстық/республикалық маңызы бар қалалар деңгейінде тәжірибе жинақтау;
* облыстық/республикалық маңызы бар қалалар деңгейінде конкурстарға, жарыстарға қатысушылардың болуы;

5) магистр-оқытушы:
* "оқытушы-зерттеуші" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға сай болу;
* өңірлік, республикалық немесе халықаралық деңгейдегі семинарларға, конкурстар мен конференцияларға қатысу;
* оқу бағдарламаларын, оқыту және оқыту әдістерін әзірлеу кезінде дағдылар мен дағдыларды пайдалану;
* балалардың қалалық, облыстық, республикалық конкурстарға қатысуы;
* РОӘК бекіткен жарияланған оқулықтардың, оқу-әдістемелік құралдардың авторлық бағдарламасының немесе авторының (бірлескен авторының) болуы;
* дизайн дағдыларын дамытуды қамтамасыз ету;
* Өңірлік деңгейде тәлімгерлікті жүзеге асыру және кәсіби қоғамдастық желісін дамытуды жоспарлау, республикалық және халықаралық конкурстарға қатысушы болу немесе республикалық және халықаралық конкурстарға қатысушыларды оқыту.

Просмотров: 2002

Қосымшалар:



Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст