Ақмола облысы білім басқармасының                    Аршалы ауданы бойынша білім                                бөлімнің жанындағы Аршалы кентінің      «Солнышко» бөбекжайы мемлекеттік                   Коммуналдық қазыналық кәсіпорны        
 Государственное коммунальное казенное предприятие         «Ясли -  сад «Солнышко» поселка Аршалы при отделе образования по Аршалынскому району управления образования Акмолинской области   

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Уақытша бос лауазымға орналасуға Конкурс

21.11.2022

Ақмола облысы білім басқармасының Аршалы ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Аршалы кентінің "Солнышко" бөбекжайы " МКҚК тәрбиешінің бос лауазымына орналасуға конкурс жариялайды (1 ставка)

Мекеменің мекен-жайы:

Ақмола облысы

Аршалы ауданы

Аршалы Кенті

Республика Көшесі, 23

detsad1arshaly@mail.ru

Тел: 87164440009

Тәрбиешінің міндеттері:

Балалардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етеді, оларды тәрбиелеу мен оқытуда Денсаулық сақтау технологияларын қолданады.

Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының талаптарына, мектепке дейінгі тәрбие мен жас тобын оқытудың үлгілік оқу жоспарына сәйкес ұйымдастырылған оқу қызметінің кестесіне сәйкес педагогикалық процесті жүзеге асырады. Режимдік сәттерді ұйымдастырады және өткізеді (таңертеңгі қабылдау, таңертеңгілік гимнастика, күндізгі тамақтану, балалардың іс-әрекетін басқарады (ойын, шығармашылық, танымдық, қозғалыс, бейнелеу, еңбек, эксперименттік, дербес және басқалар), серуендеу, күндізгі ұйқы, жеке жұмыс, сауықтыру іс-шаралары, пәндік-дамытушылық орта жасайды).
Балалармен жұмыс жасауда тұлғаға бағытталған тәсілді жүзеге асырады.
Дамуында ауытқулары бар балалармен түзету қызметі саласындағы мамандарға көмек көрсетеді, мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасын, оқу-әдістемелік әдебиеттерді зерделеу негізінде және топ балаларының жеке білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, тәрбие-білім беру процесін жоспарлайды.
Қол жеткізілген нәтижелерді талдау негізінде тәрбие-білім беру қызметін жобалайды. Мектепке түсу кезінде тең бастапқы мүмкіндіктерді қамтамасыз ету үшін ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды білім беру ортасына әлеуметтендіруді жүзеге асырады.
Мамандардың ұсынымдарын ескере отырып, ерекше білім беру қажеттіліктері бар әрбір балаға жеке көзқарасты қамтамасыз етеді.
Мектепке дейінгі ұйымда өткізілетін іс-шараларға (кеңестер, педагогикалық және әдістемелік кеңестер, конкурстар және басқалар) қатысады.
Отандық және шетелдік тәжірибені зерделеу негізінде үздік тәжірибелерді зерделеу, жалпылау, тарату және енгізумен айналысады.
Мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу және оқыту мәселелері бойынша ата-аналарға консультациялық көмек көрсетеді. Білуі керек: 
* Қазақстан Республикасының Конституциясын, "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" Қазақстан Республикасының заңдарын және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілерін;
* мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты;
* мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік бағдарламасының мазмұны мен құрылымы;
* педагогикалық этика нормалары;
* Психология және педагогика, алғашқы дәрігерге дейінгі медициналық көмек көрсету ережелері, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау ережелері, санитарлық ережелер;
* мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды ұйымдастыру жөніндегі нормативтік-құқықтық құжаттар;
• еңбек заңнамасының негіздері, ішкі еңбек тәртібі, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өрттен қорғау ережелері, санитарлық ережелер мен нормалар. Біліктілікке қойылатын талаптар: 
* жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі немесе техникалық және кәсіптік педагогикалық білім немесе "мектепке дейінгі тәрбие және оқыту" бағыты бойынша жоғары және (немесе) жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі және (немесе) техникалық және кәсіптік педагогикалық білім немесе педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжат, жұмыс өтіліне талаптар қойылмайды;
* және (немесе) біліктіліктің жоғары деңгейі болған жағдайда мектепке дейінгі ұйымның тәрбиешісі лауазымындағы жұмыс өтілі: педагог-модератор және педагог-сарапшы үшін кемінде 2 жыл, педагог-зерттеуші кемінде 3 жыл, педагог-шебер үшін-5 жыл; * және (немесе) біліктілігінің орташа деңгейі болған кезде мектепке дейінгі ұйымның тәрбиешісі лауазымындағы жұмыс өтілі: педагог-модератор үшін кемінде 2 жыл; педагог-сарапшы үшін – кемінде 3 жыл, педагог-зерттеуші үшін кемінде 4 жыл.

Кәсіби құзыреттерді айқындай отырып біліктілікке қойылатын талаптар:
1) педагог:
* мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту әдістемесін білу;
* жас ерекшеліктерін ескере отырып, тәрбие мен оқытуда жеке тәсілді жүзеге асыру;
* перспективалық жоспар мен циклограмманы әзірлеу;
* тәрбиеленушілердің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартында көзделген деңгейден төмен емес білім, білік, дағды алуын қамтамасыз ету; * ата-аналармен немесе оларды алмастыратын адамдармен байланыс орнату;
* әдістемелік жұмысқа қатысу;
* балалардың, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың дамуына диагностика жүргізу;
* білім беру ұйымы деңгейіндегі іс-шараларға қатысу;
* кәсіби-педагогикалық диалог дағдыларына ие болу, цифрлық білім беру ресурстарын қолдану; 2) педагог-модератор:
* "педагог" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға жауап беруі тиіс;
* мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартында көзделген балалардың білім, білік, дағды алуын қамтамасыз ету;
* мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту әдістемесін білу және жас ерекшеліктерін ескере отырып, тәрбиелеу мен оқытуда жеке тәсілді жүзеге асыру;
* перспективалық жоспар мен циклограмманы әзірлеу;
* инновациялық әдістер мен технологияларды қолдану;
* аудандық, әдістемелік бірлестіктердің, семинарлардың, конференциялардың қызметіне қатысу; * өзінің кәсіби біліктілігін арттыру;
* білім беру ұйымы деңгейінде тәжірибені жинақтау, білім беру ұйымы деңгейінде конкурстарға, жарыстарға қатысушылардың болуы;

3) педагог-сарапшы:
* педагог-модераторға қойылатын жалпы талаптарға жауап беруі тиіс;
* тәрбиеленушілердің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартында көзделген білім, білік және дағдыларды алуын қамтамасыз ету; * перспективалық жоспар мен циклограмманы әзірлеу;
* балаларды, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды диагностикалау механизмін білу;
* балалардың зерттеу дағдыларын дамыту;
* балалардың аудандық, қалалық, конкурстарға қатысуын жүзеге асыру;
* әдістемелік бірлестіктердің, семинарлардың, конференциялардың қызметіне қатысу;
* өзінің кәсіби біліктілігін арттыру;
* ұйымдастырылған оқу іс-әрекетін талдау дағдыларын пайдалану; * тәлімгерлікті жүзеге асыру және кәсіби дамудың басымдықтарын айқындау: білім беру ұйымы деңгейінде, аудан/қала деңгейінде өзінің және әріптестерінің, аудан/қала деңгейінде конкурстарға, жарыстарға қатысушылардың болуы;
4) педагог-зерттеуші:

* "педагог-сарапшы" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға жауап беруі тиіс;
* аудандық, қалалық әдістемелік бірлестіктердің, семинарлардың, конференциялардың қызметіне қатысу;
* балалардың зерттеу дағдыларын дамыту;
* балалардың қалалық, облыстық конкурстарға қатысуын жүзеге асыру;
* тәлімгерлікпен айналысу;
* көпшілік алдында сөйлеу және аудиториямен өзара әрекеттесу дағдыларын пайдалану; * мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу мен оқытудың заманауи әдістерін қолдану;
* аудан, қала деңгейінде мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту мәселелері бойынша әдістемелік әзірлемелердің болуы;
* Сабақты зерттеу және бағалау құралдарын әзірлеу дағдыларын білу, тәрбиеленушілердің зерттеу дағдыларын дамытуды қамтамасыз ету, аудан, қала деңгейінде педагогикалық қоғамдастықта тәлімгерлікті жүзеге асыру және даму стратегияларын айқындау, облыс/республикалық маңызы бар қалалар деңгейінде тәжірибені жинақтау;
* облыс/республикалық маңызы бар қалалар деңгейінде конкурстарға, жарыстарға қатысушылардың болуы; 5) педагог-шебер:
* "педагог-зерттеуші" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға жауап беруі тиіс;
* облыстық және республикалық немесе халықаралық деңгейдегі семинарларға, конкурстар мен конференцияларға қатысу;
* оқу бағдарламаларын, тәрбие мен оқыту әдістемелерін әзірлеу дағдылары мен дағдыларын пайдалану;
* балалардың қалалық, облыстық, республикалық конкурстарға қатысуын жүзеге асыру;
* авторлық бағдарламаның болуы немесе РУМС мақұлдаған жарияланған оқулықтардың, оқу-әдістемелік құралдардың авторы (тең авторы) болуы; * жобалау дағдыларын дамытуды қамтамасыз ету;
* облыс деңгейінде тәлімгерлікті жүзеге асыру және кәсіби қоғамдастық желісін дамытуды жоспарлау, республикалық және халықаралық конкурстардың қатысушысы болу немесе республикалық және халықаралық конкурстардың қатысушыларын даярлау. Конкурсқа қатысуға ниет білдірген адам хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде мынадай құжаттарды электрондық немесе қағаз түрінде жібереді:
 
1) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 19 қарашадағы № 568 және Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2021 жылғы 22 қарашадағы № 432 бірлескен бұйрығымен бекітілген Қағидаларға 10-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса беріліп отырған құжаттардың тізбесін көрсете отырып, конкурсқа қатысу туралы өтініш.  Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2021 жылғы 24 қарашада № 25349 болып тіркелді;
2)жеке басын куәландыратын құжат немесе цифрлық құжаттар сервисінен алынған электрондық құжат (сәйкестендіру үшін);
3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке парақ (нақты тұрғылықты жері мен байланыс телефондары көрсетілген-Бар болса); 4) педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;
5)еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);
 6) "Денсаулық сақтау саласындағы есептік құжаттама нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген); 7) Ұлттық біліктілік тестілеу сертификаты (бұдан әрі – ҰБТ) немесе педагог-модератордың, педагог-сарапшының, педагог-зерттеушінің, педагог-шебердің біліктілік санатының болуы туралы куәлік (бар болса).
8) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 19 қарашадағы № 568 және Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2021 жылғы 22 қарашадағы № 432 бірлескен бұйрығымен бекітілген Қағидаларға 11-қосымшаға сәйкес нысан бойынша педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың толтырылған бағалау парағы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2021 жылғы 24 қарашада № 25349 болып тіркелді;
Конкурсқа қатысуға құжаттарды қабылдау жеті жұмыс күні ішінде жүзеге асырылады (28.11 дейін. 2022 қоса алғанда)

Просмотров: 272


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст